Collectie: Tassen
Fanny packs, tote bags, rugzakken en schoudertasjes met artwork door Anne Neuteboom.
-
Fanny Pack 'Puffende Teckel'
Normale prijs €40,00 EURNormale prijsEenheidsprijs / per -
Fanny Pack 'Kauwende Geiten'
Normale prijs €40,00 EURNormale prijsEenheidsprijs / per -
Tote Bag 'Kauwende Geiten'
Normale prijs €33,00 EURNormale prijsEenheidsprijs / per -
Schoudertasje 'Tongende Luiaards'
Normale prijs €37,00 EURNormale prijsEenheidsprijs / per -
Schoudertasje 'Tongende Aapjes'
Normale prijs €37,00 EURNormale prijsEenheidsprijs / per -
Rugzak 'Thug Zwaan'
Normale prijs €55,00 EURNormale prijsEenheidsprijs / per -
Tote Bag 'Puffende Teckels'
Normale prijs €33,00 EURNormale prijsEenheidsprijs / per -
Tote Bag 'Eat, Prei, Love'
Normale prijs €33,00 EURNormale prijsEenheidsprijs / per -
Tote Bag 'Glamour Karper'
Normale prijs €33,00 EURNormale prijsEenheidsprijs / per -
Tote Bag 'Haaienbal'
Normale prijs €33,00 EURNormale prijsEenheidsprijs / per -
Tote Bag 'Tongende Dolfijnen' paars
Normale prijs €33,00 EURNormale prijsEenheidsprijs / per -
Tote Bag 'Tongende Dolfijnen' oranje
Normale prijs €33,00 EURNormale prijsEenheidsprijs / per
Alle info op een rijtje
Produce on demand, wat is dat?
Dat betekent dat er geen fysieke voorraad is. Al mijn ontwerpen worden speciaal voor jou gemaakt bij fabrikant Printful.
Je plaatst een order, het digitale patroon wordt door een slimme robot op de juiste stof gedrukt en die wordt vervolgens met de hand uitgesneden en in elkaar gezet.
Zogenaamde ‘blank canvas’ shirts en truien worden ook per bestelling met de hand gedrukt of geborduurd. Tuurlijk met behulp van een machine, nou ja, je begrijpt wat ik bedoel.
En wie bezorgt dat en hoe lang duurt dat?
De Europese locaties van Printful bevinden zich in Letland en Spanje. Het verwerken van een bestelling duurt gemiddeld 2 – 5 werkdagen.
Je ontvangt orderupdates per e-mail en een trackingnummer als het pakket verzonden is. Als je een account aanmaakt kun je ook altijd de status van je bestelling bekijken door in te loggen.
Eenmaal in Nederland wordt het pakketje aan PostNL overgedragen. Dit verzendproces duurt gemiddeld 5 – 10 werkdagen.
Door de overdracht tussen verschillende verzenddiensten is het helaas niet mogelijk een pakketpunt als bezorglocatie op te geven bij het plaatsen van de bestelling.
En hoe volg ik mijn pakket?
Je krijgt een trackingnummer per e-mail waarmee je de reis van je pakket kunt volgen. Als je een account aanmaakt kun je het trackingnummer ook altijd vinden door in te loggen. Over het bezorgmoment in Nederland vind je meer gedetailleerde informatie bij PostNL. Zie info hieronder:
MIJN TRACKINGNUMMER BEGINT MET LY:
Pakketten uit Letland worden in Nederland overgedragen aan PostNL. Vanaf het moment dat het pakket in Nederland is werkt het LY-trackingnummer ook op de PostNL site en in de app*. Dit duurt (gemiddeld) 5 – 10 werkdagen.
MIJN TRACKING NUMMER BEGINT MET 3S:
Pakketten uit Spanje worden verwerkt via Spring PostNL Parcel Benelux. Je kunt het 3S-trackingnummer invoeren op de PostNL site en in de app*.
*Heb je de PostNL app? Dan kun je het trackingnummer al invoeren en bewaren. De app stuurt updates over de bezorging wanneer het pakket door PostNL ontvangen is.
Hoeveel mails krijg ik?
Je ontvangt een bestelbevestiging en een verzendbevestiging.
De bestelbevestiging wordt direct na aankoop automatisch verzonden. De verzendbevestiging wanneer Printful het pakket heeft aangemeld voor verzending. Dit duurt gemiddeld 2 - 5 werkdagen. In de verzendbevestiging vind je ook de trackinglink.
Als je een account aanmaakt kun je je bestelling ook altijd bekijken door in te loggen.
Kun je één van deze e-mails niet vinden in je inbox? Check dan je spamfolder of ongewenste e-mail. Denk je dat je een typefout hebt gemaakt in je e-mailadres? Neem dan contact op.
En als ik wil ruilen of retourneren?
Ruilen en retourneren kan binnen de wettelijke termijn van 14 dagen bedenktijd bij een online aankoop. Dit is vanaf het bezorgmoment aan huis of het aflevermoment bij een pakketpunt. Het product moet in ongebruikte staat zijn. Neem hiervoor contact op.
Stuur het pakket volgens nadere instructies naar mij op (dit is wel op eigen kosten). Wanneer ik je pakket ontvangen en goedgekeurd heb volgt één van de volgende opties:
RUILEN:
● Ik kan het product voor je omruilen uit een andere retourzending.
● Ik plaats een nieuwe order voor je bij de Printful fabriek en er wordt een nieuw item voor je gemaakt.
(Eventuele verschillen bij het ruilen naar een product met een andere prijs worden verrekend.)
RETOUR:
● Ik laat het aankoopbedrag van één of meerdere producten door Mollie betalingen op je rekening terugstorten.
Retouren worden toch niet verbrand hè?
Retouren neem ik zelf in en gebruik ik (waar mogelijk) om andere retouren mee om te wisselen. De rest hang ik aan het merchandise-rekje dat ik meeneem naar de theaters waar ik mijn voorstelling speel.
Er worden dus nooit items verbrand of op een vuilnisbelt gestort, zoals in fast-fashion vaak gebruikelijk is.
Ik heb mijn pakket niet op tijd opgehaald bij het pakketpunt
Wanneer een pakket na een mislukte afleverpoging naar een pakketpunt is gebracht en het na 7 dagen niet opgehaald is, wordt het door PostNL automatisch teruggestuurd naar de fabriek.
Het pakket kan dan opnieuw naar Nederland verzonden worden tegen betaling van de extra verzendkosten.
De bestelling kan ook worden geannuleerd. Dan laat ik het aankoopbedrag, minus de extra gemaakte verzendkosten, terugstorten op je rekening.
Neem hiervoor contact met mij op.
Volgens mij is mijn pakket kwijt
Helaas kan het bij uitzondering gebeuren dat een pakket kwijtraakt bij de vervoerder. Heb je het idee dat er iets mis is gegaan met jouw pakket? Neem dan contact op. Als het originele pakket niet meer te traceren is wordt je bestelling opnieuw voor je gemaakt en verzonden.
En als de bestelling beschadigd of verkeerd geleverd is?
Uiteraard heb je recht op een correct gedrukt en geleverd product. Let wel: all-over-print producten kunnen iets afwijken van de getoonde afbeeldingen, vanwege het verschil in maten en de handmatige productie. Neem binnen 14 dagen contact op zodat ik een ‘problem report’ voor je aan kan maken.
Is dat dan wel duurzaam?
Ik vind duurzaamheid belangrijk. Daarom heb ik voor Printful als fabrikant gekozen. Zij blijven ieder jaar serieus en realistisch verduurzamen en met verantwoordelijke partners samenwerken. Zo komen alle shirts in mijn shop bijvoorbeeld van partner Stanley/Stella Ecofriendly & Sustainable Fashion. Zij krijgen het Fair Wear label: leader. In deze categorie vallen de bedrijven die het best presteren op de Fair Wear doelstellingen.
Is dat betalen wel veilig?
Alle betalingen worden verwerkt door het vertrouwde Nederlandse bedrijf Mollie. Je kunt veilig met iDeal of creditcard betalen in hun versleutelde betaalomgeving.
Anne Neut Theaterzaken
KVK: 61502952
BTW: NL001178837B12
IBAN: NL22ASNB8821811654
BIC: ASNBNL21